משרד עורכי דין פלילי – שלומי ביזק

"משרדנו מסייע ומחלץ אנשים נורמטיביים, ממצבים לא נורמטיביים שנקלעו אליהם"

גרימת מוות ברשלנות
עבירות איומים/ סחיטה באיומים
עבירות שוד וגנבה

לייעוץ ראשוני השאירו פרטים ונחזור בהקדם



משרד עורכי דין פלילי שלומי ביזק

עורך דין שלומי ביזק נודע במרוצת השנים כעו"ד בעל אופי עיקש, נחוש ודעתן, אשר אינו מתפשר בקלות ומגייס כל טקטיקה אפשרית להשגת התוצאה הטובה ביותר. ברשותו שני תארים במשפטים (LL.B, LL.M), 

כאשר התואר השני בתחום הפלילי מטעם אוניברסיטת בר אילן. בעבר התמחה עו"ד ביזק בפרקליטות מחוז תל אביב, וזכה להכיר את העולם הפלילי משני צידי המתרס.


הניסיון שצבר במהלך השנים, הידע שרכש, והלחימה העיקשת על כל תיק ותיק, הציבו את משרדו כאחד המובילים בתחומם בארץ. המשרד דוגל במתן יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח, ומהווה משענת משפטית איתנה לאנשים החפצים בטיפול מסור, ישיר ומקצועי, בכל שעה ובכל מקום ברחבי הארץ. אכן, במשרד מטפלים בכל לקוח כאילו הוא בן משפחה.

 

בנימה אישית, אני רואה בליווי האישי, במסירות, זמינות ומקצועיות, כערכים מובילים וכבסיס לתוצאות מיטביות עבור לקוחותיי. על כך אין פשרות!

 

צרו קשר
אנחנו כאן בשבילכם

אני עומד לרשותכם 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. אשמח לענות על כל שאלה, לתמוך, ללוות ולהסיר מכם טרדות ודאגות. אעשה את כל הדרוש על מנת לעמוד בציפיותיכם, ובטוחני כי נבצע את הליווי והייצוג ברמה הגבוהה ביותר, לשביעות רצונכם. הינכם בידיים טובות ומקצועיות! השאירו פרטים ואחזור בהקדם.



Search