בלוג

עורך דין פלילי בראשון לציון

עבירה היא הפרה של הכללים שנקבעו על ידי המדינה, עבירה פלילית בפרט היא הפרת תחום הפלילים הוא התחום המורכב ביותר מבין כל תחומי השיפוט, מה שמייחד אותו הוא שאופן הטיפול הוא שונה לגמרי בין כל תיק ותיק. כאן תוכלו למצוא את כל המידע אודות עבירות פליליות, ביטול רישום פלילי ועורך דין פלילי בראשון לציון.

מהן עבירות פליליות?

המדינה הגדירה בחוק העונשין ובחוק הישראלי את המעשים שהוגדרו כעבירות פליליות, על מנת שהמדינה תוכיח את כי אדם עבר עבירה פלילית כלשהי, היא צריכה להוכיח שני רכיבים עיקריים. שני הרכיבים האלה הם הרכיב הנפשי, כלומר האדם שעבר את העבירה היה במצב נפשי יציב, ומודע למעשיו או שלא. הרכיב השני הינו הרכיב העובדתי.

דרגות החומרה של העבירות הפליליות

כשאומרים דרגות חומרה מתכוונים לסיווג העבירות לפני רמת חומרה של המעשים. העבירות הפליליות מדורגות לשלוש דרגות חומרה:

1.חטא- "החטאת המטרה"

עבירה שנעשתה בשוגג, העבירה הקלה ביותר בתחום העבירות הפליליות. עבירה בדרגה של חטא היא עבירה שהעונש המרבי על ביצועה הינו מקסימום שלושה חודשים.

2.עוון- "עיוות וסטייה מדרך הישר"

כאן מדובר על עבירות שנעשו במזיד והתוצאות שלהן חמורות הרבה יותר מחטא. עבירה בדרגת עוון הינה עבירה שהעונש בגינה הינו בין שלושה חודשים ועד שלוש שנים.

3.פשע- "מרד"

פשע חמור יותר מעוון, מדובר בפעולה בכוונה תחילה נגד החוק. הרמה הגבוהה ביותר בתחום העבירות הפליליות עבירה בדרגת פשע הינה עבירה פלילית שהעונש בגינה הוא למעלה משלוש שנים.

ביטול רישום פלילי

להרבה מאוד אנשים נורמטיבים במדינת ישראל יש רישום פלילי, אשר מתייחס להחלטות שניתנו על ידי בית המשפט. הרישום הזה מהווה מכשול עבור אותם אנשים כמו למשל ביכולת לעבוד במקצועות שונים כמו: עריכת דין, סוכן ביטוח, רפואה, חוקר פרטי, נהג בתחבורה ציבורית, עובד מדינה ועוד.

עליכם לדעת כי עומדת בפניכם האפשרות של ביטול רישום פלילי, כיוון שלכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה. על מנת לממש את ההזדמנות שמגיעה לכם, עליכם לדעת ולהכיר את החוק. ייעוץ עם עורך דין פלילי אמין יכול להקל עליכם בתהליך ואף להביא לביטול הרישום מהר יותר ממה שחשבתם.

שלומי ביזק עורך דין פלילי בראשון לציון

בכל הליך פלילי, גורם המפתח להצלחה בתיק הינו עורך הדין המייצג אתכם בתיק. כאמור, כל תיק פלילי שונה לגמרי מתיק אחר, ועל עורך הדין להיות בקיא בחוקי המדינה, ומנוסה בתיקים שונים על מנת לייצר אסטרטגיה חזקה ולנצח בבית המשפט. עורך דין פלילי בראשון לציון שלומי ביזק ומשרדו מתמחה אך ורק במשפט הפלילי.

המשרד מציע ללקוחותיו בניית אסטרטגיה מנצחת, שקיפות מלאה בזמן אמת מול הלקוחות וניהול משא ומתן עיקש ויצירתי עד להשגת התוצאות הרצויות. מחפשים עוד פלילי בראשון לציון? לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו למספר 072-3306718 ונשמח לייצג אתכם בכל עת.

צרו קשר
אנחנו כאן בשבילכם

אני עומד לרשותכם 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. אשמח לענות על כל שאלה, לתמוך, ללוות ולהסיר מכם טרדות ודאגות. אעשה את כל הדרוש על מנת לעמוד בציפיותיכם, ובטוחני כי נבצע את הליווי והייצוג ברמה הגבוהה ביותר, לשביעות רצונכם. הינכם בידיים טובות ומקצועיות! השאירו פרטים ואחזור בהקדם.