בלוג

עורך דין פלילי ברחובות

אם הסתבכתם וכנראה שיפול עליכם קנס כבד ואפילו תקופת מאסר, עליכם לבדוק על שכירת עורך הדין הפלילי הטוב ביותר להגנתכם. לפני שאתם שוכרים אחד כזה, עליכם להיות מודעים מה נדרש ממנו בתוקף תפקידו, ומה עליכם לוודא לפני שאתם חותמים איתו.

מה עורך דין פלילי עושה?

 מכיוון ששום תיק פלילי אינו דומה לאחר, עורכי דין פליליים מיומנים לזהות את החלקים המייחדים כל מקרה באשר הוא. במהות שלהם, הם משתמשים בידע שלהם על מנת למצוא את המידע הרלוונטי שיעזור לכם לנצח את התיק.

כמו כן, עורך הדין הטוב ביותר להגנה פלילית עבורך, עשוי להיות מסוגל לאתר טיעונים וגורמים מסוימים שעלולים להקל ואף לשלול את החשדות נגדך. גם אם אתה אשם וכל הראיות נגדך, עורך דין פלילי טוב ומנוסה בהחלט יעזור לך בהפחתת העונש.

אחריות יומית של עורך דין פלילי

שגרת יומו של עורך דין פלילי עשויה להיראות משעממת, אך היא טומנת בחובה את הצלחות התיקים הקשים ביותר. עורך דין פלילי מעביר את יומו בעיקר ברישום הערות יעילות לתיקים שהוא עובד עליהם, גיבוש אסטרטגיות, עדכון הלקוחות בזמן אמת ובשקיפות.

עורכי הדין הפליליים מבלים לרוב חודשים בהכנות לתיק ולמשפט, ההכנות יכולות להימשך הרבה יותר זמן מאשר ההופעות בבית המשפט. בדרך זו, התיקים שמגיעים לבית המשפט יטופלו באופן המהיר ביותר, ואין שום הפתעות בדרך.

לאחר סיום המחקר ובניית האסטרטגיה, יש לעורך הדין משימות רבות לבצע. הוא לרוב צריך לזמן עדים להגנתך, ולחקור את עדי התביעה. עליהם להיות דינמיים ואמינים, להסביר בפני השופטים נושאים מאוד מורכבים, ולהיות מוכנים לדיון בכל היבט בתיק שלך.

התמחויות וחובות של עורך דין פלילי

עורך דין פלילי יכול להשיג עבורך הסדר טיעון שיפחית את גזר הדין הפוטנציאלי שלך, או לבטל חלק מהאישומים נגדך. עורכי הדין מהתחום הפלילי יכולים גם לחזות את עתיד התיק, ומה תהיה החלטת השופט. בזכות הידע והבקיאות בחוקים, עורך הדין שלך ידע למצוא את הפרצות המתאימות כדי להגן עלייך.

שלומי ביזק עו"ד פלילי

שלומי ביזק הינו עורך דין פלילי ברחובות. משרד עורכי הדין שהקים עוסק אך ורק בתחום הפלילי, והמומחיות של המשרד היא לחלץ אנשים מצרות. שלומי ביזק זמין עבור לקוחותיו מסביב לשעון, והוא מצוייד בניסיון והידע הנשרדים להוציא אותך מהמצב שנקלעת אליו, על הצד הטוב ביותר.

לסיכום

לעורכי דין בכלל ולעורך דין פלילי בפרט יש אחריות גדולה על עתיד החיים שלכם. כשמדובר בפלילים על אחת כמה וכמה, כי העונשים חמורים הרבה יותר. עליכם לבחור עורך דין אמין, מקצוען ומנוסה שיעזור לכם לצאת מהמצב המסובך שאתם נמצאים בו. לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו למספר 072-3306718 ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר
אנחנו כאן בשבילכם

אני עומד לרשותכם 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. אשמח לענות על כל שאלה, לתמוך, ללוות ולהסיר מכם טרדות ודאגות. אעשה את כל הדרוש על מנת לעמוד בציפיותיכם, ובטוחני כי נבצע את הליווי והייצוג ברמה הגבוהה ביותר, לשביעות רצונכם. הינכם בידיים טובות ומקצועיות! השאירו פרטים ואחזור בהקדם.