בלוג

עורך דין פלילי באשדוד

תחום המשפט הפלילי הוא מורכב ומסובך הרבה יותר מכל התחומים המשפטיים. עורכי דין פליליים משמשים כנציגיו המשפטיים של הנאשם בבית המשפט, והם עובדים מטעמו על מנת להשיג עבורו את התוצאה הטובה ביותר האפשרית במקרה של הנאשם. כאן תוכלו לקרוא על מה שאתם צריכים על עורך דין פלילי באשדוד

באילו עבירות מטפל עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי מתעסק בעיקר בשאלה 'מה התביעה יכולה להוכיח שהמיוצג שלו עשה', תפקידו אינו לפעול משיקול דעת מוסרי אלא להגן על לקוחותיו בדרך הטובה והמוצלחת ביותר. עורך דין פלילי מטפל בעבירות מין, עבירות אלימות ואלימות במשפחה, עבירות צווארון לבן, סחר בסמים, עבירות מחשב או ביטחון ועוד. 

האם עורך דין פלילי עוסק בתחום ביטול כתב אישום?

התשובה לשאלה הזאת היא- כמובן! חשוב שתדעו כי אתם יכולים להגיע למצב של ביטול כתב אישום גם לאחר שכתב האישום הוגש. באמצעות ייצוג משפטי מקצועי על ידי עורך דין פלילי, תוכלו להגיע לסיום ההליך הפלילי ללא עונש באמצעות ביטול כתב אישום. 

ישנם שני תרחישים עיקריים לביטול כתב אישום. האחד הינו ביטול כתב אישום לאחר השגת הסכמה עם התביעה, והשני הינו ביטול כתב האישום על ידי בית המשפט, שלמעשה קיבל את טענות הגנת הנאשם.

זה משנה איזה עורך פלילי לשכור?

זה כמו לשאול את השאלה 'האם זה משנה אם אשב בכלא או אעשה עבודות שירות?' בחירה נכונה של עורך דין במיוחד בתחום הפלילי, היא קריטית להצלחת התיק ולהשלכות על החיים שלך. אם אתם מסובכים ועומדים נגדכם אישומים פליליים. 

בחירה נכונה של עורך דין פלילי היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. בנוסף לידע ולנסיון של עורך הדין, עליכם לוודא שהוא עובד מולכם בשקיפות מלאה, ומעדכן אתכם בזמן אמת על כל המתרחש בעניינכם.

עורך דין פלילי באשדוד מומלץ

משרד עורכי הדין של שלומי ביזק הינו משרד המתמחה בפלילים בלבד, והוא מייצג נאשמים מכל רחבי הארץ. עורך הדין שלומי ביזק הינו עורך דין פלילי מקצוען בעל ניסיון רב בתחומי המשפט הפלילי. שלומי מאמין בבניית אסטרטגיה מנצחת באמצעות איסוף כל המידע הקשור בתיק, חתירה עיקשת להשגת המטרות וניהול משא ומתן לא מתפשר.

נאשמים רבים אשר עומדים בפני אישומים פליליים עוברים את הדיון או הליך החקירה לראשונה בחייהם. גם עבור אלה שזאת לא הפעם הראשונה שלהם, עליכם להגיע מוכנים לדיונים ולחקירות לאחר התייעצות עם עורך דין פלילי מקצוען ומנוסה.

לסיכום

תחום הפלילים הינו תחום מורכב המצריך ידע נרחב על מנת לנהל תיק פלילי, ולנצח. בחירה נכונה בעורך דין פלילי יכולה להטות את הכף בין עונש מאסר לעבודות שירות בתיקים רבים. מעוניינים בעורך דין פלילי באשדוד? הגעתם למקום הנכון. לייעוץ מקצועי ראשוני חייגו עכשיו למספר 072-3306718 ונשמח לייצג אתכם בכל עת.

מאמרים אחרונים

צרו קשר
אנחנו כאן בשבילכם

אני עומד לרשותכם 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. אשמח לענות על כל שאלה, לתמוך, ללוות ולהסיר מכם טרדות ודאגות. אעשה את כל הדרוש על מנת לעמוד בציפיותיכם, ובטוחני כי נבצע את הליווי והייצוג ברמה הגבוהה ביותר, לשביעות רצונכם. הינכם בידיים טובות ומקצועיות! השאירו פרטים ואחזור בהקדם.